Daar zijn we terug

Hier verschijnen berichten van het HLL-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen.

Moderators: Rob, Danny Van Eechaute

Plaats reactie
Rob
Site Admin
Contacteer:

Daar zijn we terug

Bericht door Rob » 16 nov 2011, 07:28

Hallo hostaliefhebbers

Jullie hebben het gemerkt: het forum is een dikke week offline geweest.
Omdat ik zelf een paar dagen met vakantie was (Sevilla in de herfst, prachtig) had ik eerst nog niks in de gaten.
Bijkomend probleem was dat ik bewust een tijdje het forum gemeden heb, vooral om te zien hoe het technisch en inhoudelijk zou draaien zonder dat ik me constant bemoei.
Bij mijn terugkeer duurde het even vooraleer de oorzaak duidelijk werd: domeinnaam hostamill.be in quarantaine geplaatst.
Dat gebeurt als je contract is afgelopen en je het niet hebt verlengd.
Alleen...het contract was niet afgelopen, nog 3 jaar te gaan.
Enkele mails en telefoons later is dit probleem van de baan.

En tot mijn grote vreugde stel ik vast dat het forum ook zonder mij goed draait. Dank aan alle posters.

Groet,

Rob
Laat van je horen op het forum.
Als iedereen alleen kijkt en niets schrijft, gebeurt er niets.

johnny
Contacteer:

Re: Daar zijn we terug

Bericht door johnny » 16 nov 2011, 16:21

we zijn blij Rob dat je terug bent.

Bate
Contacteer:

Re: Daar zijn we terug

Bericht door Bate » 16 nov 2011, 18:51

Hallo Rob,

Ook ik ben blij dat het forum weer in de lucht is !! Bovendien ben ik nog blijer dat alles goed met jou gaat. We hebben al een hele tijd niks meer van jou gehoord en nu ineens ook nog het forum en jouw website, zonder aanwijsbare reden, plotseling spoorloos bleek, maakten we ons zorgen !!!
Gelukkig schijnt het met jou (en hopelijk ook de andere gezinsleden) zeer goed te gaan en hebben jullie van een welverdiende vakantie genoten.

Ik hoop dat jij binnenkort ook weer tijd kan vinden om wat actiever op het forum aanwezig te kunnen zijn !!

Vr. Groet,
Bate

Plaats reactie